Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

Ευχαριστήρια επιστολή


Μέσω αυτής της επιστολής μου αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια όλους και όλες για την τόσο θερμή και αμέριστη συμπαράσταση που έδειξαν στην υποψηφιότητά μου στις περιφερειακές εκλογές την 7η Νοεμβρίου,η τελική έκβαση των οποίων με βρίσκει εκλεγμένο περιφερειακό σύμβουλο Δυτικής Ελλάδος.
Κατά την διάρκεια της θητείας μου δεσμεύομαι με την δυναμική που μου δώσατε να αγωνιστώ και να διεκδικήσω να πάψει ο νομός Αιτωλ/νίας να είναι ουραγός στις εξελίξεις,είτε οικονομικές είτε αναπτυξιακές είναι αυτές.
Πεποίθησή μου είναι ότι τώρα είναι η ώρα που πρέπει εμείς οι νεώτεροι να αρχίσουμε να μαχόμαστε γι’αυτά που ονειρευόμαστε.Καλώ λοιπόν όλους όσους στήριξαν αυτή τη προσπάθειά μου,αλλά και όσους έκαναν την δική τους επιλογή,συντεταγμένα πια, απαλλαγμένοι από κομματικές ταμπέλες να δώσουμε όλοι μαζί τον αγώνα μας,αλλάζοντας την μοίρα του τόπου που ζούμε,εργαζόμαστε αλλά προπάντων αγαπάμε.

Με φιλικούς χαιρετισμούς
Τσόγκας Γιώργος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com